Obertament
Aliança catalana de lluita contra l’estigma i la discriminació
en salut mental.
Situació
Obertament necessitava crear una campanya de comunicació que impactés en la societat i no la deixés indiferent. Un concepte que creés consciència sobre la importància de no amagar-se i donar la cara per la salut mental.
Treball
Desenvolupem una campanya integral de sensibilització que es va estendre en pràcticament tots els mitjans de comunicació: premsa, televisió, ràdio, via pública, xarxes socials, màrqueting online, landing page, accions de carrer, vídeos testimonials, etc.
Idea
Creem un concepte creatiu que desafia al lector i posa de manifest un dels principals problemes que es presenten quan es parla de salut mental: evitar el tema pensant “això no va amb mi”.
Efectivitat
La campanya va tenir una enorme acceptació social i va ser molt comentada i compartida en les xarxes socials i els mitjans de comunicació. Segons les dades recollides en els tests de post campanya, “No facis com si res” va ser la campanya amb major recordació en història de l’entitat, aconseguint una alta correlació entre el reconeixement de la campanya i tenir millors intencions de conducta.
Projecte desenvolupat en col·laboració amb Sherwood TheBOSC.